FAQ's
1 Betaalmethoden
1.1 Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Onze betalingen geschieden via het betaalplatvorm van Multisafepay, na de checkout word je doorverwezen naar hun betaalpagina.

Al onze prijzen zijn incl. BTW.

Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen:

- iDEAL
- Visa/Mastercard
- Overschrijving
- Betaal na Ontvangst
- Mister Cash (Belgisch betaalsysteem)
- SOFORT Banking (Europees betaalsysteem)
- Giropay (Duits betaalsysteem)
- Paypal

De bestelling wordt pas verzonden NA ontvangst van de betaling.

Betaling via automatisch incasso is niet mogelijk.

2 Levering
2.1 Hoe snel heb ik mijn bestelling na betaling in huis?

De levering  van je bestelling hangt af van de beschikbaarheid van het bestelde artikel en de ontvangst van de betaling. Artikelen die de status “op voorraad” hebben en waarvan de betaling is ontvangen, worden nog dezelfde dag voor 17:00 verzonden. Artikelen met de levertijd  “+/- 1 of 2 weken” worden na ontvangst van de betaling doorbesteld bij onze leveranciers en zodra deze bij ons binnen zijn, gelijk doorgeleverd naar de klant. Indien wij niet aan de levertijd kunnen voldoen,ongeacht de reden, zal je daar tijdig van op de hoogte worden gesteld.

Zendingen worden bezorgd door PostNL binnen 1 á 2 werkdagen.

 * Voor artikelen met de levertijd aanduiding: voor 16:00 besteld morgen in huis, geldt uitsluitend voor bestellingen op werkdagen. Bestellingen geplaatst in het weekend worden op maandag verwerkt en verzonden. PostNL bezorgd geen pakketten meer op maandag.

3 Retourneren
3.1 Hoe stuur ik een artikel retour?

In verband met bedrijfsbeëindiging is het niet mogelijk om artikelen terug te sturen tenzij een artikel door ons verkeerd/beschadigd is geleverd.

Gelieve ons hiervan vooraf op de hoogte te stellen per mail: info@hooligan-clothing.nl

 

 

4 Klachtenafhandeling
4.1 Waar kan ik terecht met een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt.
Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Hooligan Clothing
Postbus 11
4700 AA Roosendaal
email: info@hooligan-clothing.nl
tel: 0165-201026 (maandag t/m vrijdag 10:00 - 17:00)

Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Hooligan Clothing bij is aangesloten.
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden,dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie(SGC).

5 Bestellen
5.1 Hoe gaat een bestelling in zijn werk?

Tijdens het winkelen plaats je gewenste artikelen in je winkelwagen. Na iedere plaatsing heb je de keuze om door te winkelen of om af te rekenen. Rechts bovenin zie je hoeveel artikelen je geplaatst hebt. Besluit je tot bestelling over te gaan dan klik je op je winkelwagen en kies je voor "ga door naar afrekenen". Indien je een kortingscode hebt kunt je deze in het kader invullen en klik dan op de knop "kortingsbon gebruiken". Vervolgens kun je inloggen, indien je reeds een account bij ons hebt, anders kun je je registreren. Loop vervolgens de stappen door tot je op de pagina van Multisafepay komt. Multisafepay int voor ons alle betalingen,betaling geschied uitsluitend via Multisafepay. Indien je bestelling succesvol is ontvangen dan keer je terug in onze webshop en ontvang je een orderbevestiging per email. Indien je gekozen hebt om te betalen middels een overschrijving dan ontvang je van Multisafepay een email met daarin de betalingssgegevens. Een bestelling wordt pas in behandeling genomen nadat wij de betaling hebben ontvangen.

Neem contact op
* Verplichte velden